Featured Not resolved
1.0
Details
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
2 comments

Birch stated I failed to return a warranty replacement and charged me $549 for a new phone.It was part of a long saga beginning with an iPhone that broke while I was with CBEYOND.

Birch bought CBEYOND and I dealt with CBEYOND on this issue. It took over 5 weeks to get a new phone and over 25 calls because Birch would not ship phones because they were merging warehouses. I never signed any new documentation with Birch or CBEYOND nor was I requested to return anything. 3 months after I finally got my new phone Birch billed me $549 stating I did not return the old phone.

I stated the replacement was processed by CBEYOND and I was never asked to send phone back.

I eventually had to mail BIRCH my broken phone at my own expense. Now they are claiming the phone was tampered with and they are still charging me.

I took extensive pictures to proove the phone was not damaged other than the material defect (home button did not work).I am

This reviewer shared experience about poor customer service and wants this business to issue a full refund as the author lost $549. The author is overall dissatisfied with Birch Communications and uploaded picture s. The most disappointing about replacement policy from Birch Communications was willingness to investigate problem and follow through Reviewer wants customer support to reach out to him or her ASAP for further discussion of this matter.

Also, you can continue reading comments about Birch Communications.

Check out the best and the worst companies in Telecommunications category for more informed decision or compare Birch Communications to other companies on our site.

Had an Experience with Birch Communications?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
Anonymous
#962376

They agreed to take back the replacement IF I had the original box, paperwork, etc.(who saves the box after 4 months?h.

I believe they will claim this phone looked used it I missed some thing when mailing it back. I have photos showing the phone was not damaged.

Any opposing claims I feel were false and made up by Birch.I haven now complained to the FCC.

Cbeyond
#959637

We sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced and would like to investigate these concerns immediately.

Please send us an email urgently at cassandra.gulia@birch.com with your account information, and we will have a member of our team reach out to you as a matter of urgency.

Thank you,

Birch

You May Also Like

Directv - Bill kept increasing while on a 2 year guaranteed Contract! Directv "My deal was for $110.00 per month + tax - TV, Internet & phone.Within two months of bundling the 3, ($10 savings?), the bill was $175.02..." Read more Comcast - Horrible installation Comcast "...an employee of Comcast came out and reinstalled the proper way but the damage had been done, both exterior and interior..." Read more Incompetent Ignorance. Safelink wireless Safelink Wireless "I have submitted all documentation several times thru various methods including texting the information,email, and U.S. Postal Service. It states my documentation is approved however my status is still PENDING...." Read more Data Com - Salesforce Data.com Which Is A Part Of Salesforce... Is A Big Scam, Fraud And ***-Artist! Data Com "No Wonder They Got So Many Bad Reviews! Many Members Are Scared To Come Out And Tell The Truth! I Have Hidden The Truth Long Enough! Now It Is Time To Spill The..." Read more Yelp - Yep Removed my Review twice about bad school Yelp "I left a review about Primerose Friendswood Texas on Yelp. It was about a child that needed reconstructive surgery on her finger and had to be put to sleep for..." Read more Pentair master temp 400 pool heater Pentair "I had this Pentair Master Temp 400 model brand new and paid about $3000 thru a pool repair company, it started leaking within few months, I was thinking it maybe..." Read more Discount Tire Store Txh56 On 2927 Southwest Fwy 77098 - Took almost 3 hours to service a tire. Discount Tire Store Txh56 On 2927 Southwest Fwy 77098 "I arrive at 11:15 AM. They let me know my truck is ready at 1:50 PM and told me I have to pay for a new warranty. They replace the..." Read more Ryan Homes - Residential Street Blockage Ryan Homes "Dan Ryan Builders are absolutely OUTRAGEOUS! So far this week his construction people have blocked our street on Sutherland Drive in Franklinton NC (Olde Liberty SubDivision). Yesterday as I was..." Read more